mla5er gid3an

نحن سعداء بزيارتك لنا
ويشرفنا تسجيلك معنا
فأضغط علي زر التسجيل ولا تتردد
لتكون واحد من أسرة المنتدي
مع تحيات إدارة م الآخر جدعان
المنتدي دا منتداك

اعلان 33311

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

mla5er gid3an

نحن سعداء بزيارتك لنا
ويشرفنا تسجيلك معنا
فأضغط علي زر التسجيل ولا تتردد
لتكون واحد من أسرة المنتدي
مع تحيات إدارة م الآخر جدعان
المنتدي دا منتداك

اعلان 33311

mla5er gid3an

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
mla5er gid3an

منتدي شامل ومن الآخر

اعلان

ام هنا
    ام هنا
    مشرفة منتدي المشغولات اليدوية

انثى عدد المساهمات : 289

new اعلان

مُساهمة من طرف ام هنا الأربعاء يناير 06, 2010 11:48 pm

انا جيبالكم النهارده خبر عن منتجات اوريفليم وماى واى

وهى طعا غانيه عن التعريف بس الى انا جايباه النهارده هو رقو الدايركتور علشان لو حد عايز يشترك فيها من الشباب او الشبات ممكن انه يتصل بيها ويستفهم منها عن كيفيه الاشتراك ويستفيد من خصومات على المنتجات تصل الى 20% وكمان الهديه القيمه الى بياخدها العضو الجديد على مر الشهور لانه فعلا عروضها هايله ومنتجاتها فى منتهى الجوده العاليه وكمان عروضها فعلا جميله جدا ومغريه انا عن نفسى عد اشتراكى فيها وشغلى فيها استفت كتير جدا م منتجاتها كهدايه وكمان منتجات خارجيه واجهزه كهربائيه واجهزه تنظيف للبشره وده كله غير منتاجاتها هى والسحوبات اللى بتتعمل كتير جدا والى بيقى فيها هدايه غاليه جدا وقيمه جدا وانا علشان استفت منها كتير حبيت اقولكم عليها علشان تستفيدو معايا وغير ده كله انه يكون فى عروض خاصه للاعضاء فقط داخل مقر الشركه باستمرار محدش ممكن يعرفها ويستفيد منها غير العضو فقط فاتمنى انكم كمان تقدرو تشتركم وتستفيدمنها

وده رقم الديركتور علشان لو حد عايز يكلمها علشان اى حاجه

0143776363
    ام هنا
    ام هنا

انثى عدد المساهمات : 289

new رد: اعلان

مُساهمة من طرف ام هنا السبت فبراير 20, 2010 8:28 pm

هستفيد ايه لما ابقى عضوة في اوريفليم

كام واحده فينا نفسها تفتح مشروع خاص بيها بس خايفه من المغامرة براس مال ؟ او خايفه تسيب شغلها الحالي وبعدين تضطر ترجعله ؟ وكام واحده نفسها متسبشي شغلها بس تعمل دخل اضافي جنبه ؟؟
    وكام بنوتة بقى نفسها كل فترة تعمل تنضيف لبشرتها بالبخار ونفسها تشتري منتجات كتيرة قوي بس ميزانيتها محدودة ، وكام بنوتة نفسها تتعلم فنون المكياج والعناية بالبشرة بس معندهاش وقت او ميزانية لكورس زي ده ؟؟؟

ايه رايكم بقى انو حلول كل الاسئلة دي واكتر في اوريفليم ؟
    تفتح مشروع مربح جدا ومن غير راس مال ومن غير متسيب شغلك ، والموضوع شوية وقت وعلاقات ، وتعملي وتتعلمي كل الي نفسك فيه ، وتشتري بتخفيضات وهمية وتاخدي هدايا

اقروا النقاط الي جية وكملوا للاخر خالص لانو اهم نقطة هي الاخيرة :):):)

اول حاجة لما تبقي عضوة في اوريفليم هتاخدي تخفيض 23 % على اي منتج اقل من سعر الكتالوج
    ثانيا هتاخدي هدايا مميزة جدا على النقاط بتاعتك سواء انت عضوة جديدة او عضوة قديمة والهدايا قيمة جدا : برفانات ، مكياج ، كريمات ...
    ثالثا : هتدخلي سحوبات على اجهزة كهربائية ومنتجات تجميلية من الشركة كتيرة قوي
    رابعا : من حقك تاخدي محاضرات تجميل مجانية مع خبيرة تجميل الشركة ودي بتكون في كل الفروع وكل شهر بجدول زمني
    خامسا: هتسفيدي من العروض الخاصة الي بتنزل جوة الشركى وبتوصل لستين في المية وهتكوني اول حد يعرف بيهم
    سادسا : لو معكيش فلوس دلوقتي ومحتاجة حاجة ضرورية قوي ، ممكن تشتريتها اجل يعني تقدمي بطاقتك ساعة الاوردر وتاخدي حاجتك وتحاسبي عليها الشهر الي جي

واهم حاجة بقى :
    هتقدري يبقى ليكي دخل شهري متميز قابل للزيادة بدون حدود كانك موظفة
    ازاي ؟ كل متشتري حاجة بيتحسب مقابلها نقط ، كل تلاتة جنيه تساوي نقطة ، هتقولي يعني انا لو جبت احتياجاتي واحتياجات عيلتي اخري كام يعني هوصل لكام نقطة
    لا مهو مش نقطك انت بس ، لما تجيب حد تاني تعمليله عضوية ، وتبقي اسمك العضو الراعي بتاعه ، يعني انت الي دخلتيه الشركة واستمارة عضويته فيها رقم عضويتك واسمك ، كل مهو كمان يشتري حاجة نقاطها تتحسبله وتتحسبلك ، يعني مثلا
    لو اشتريت بمية نقطة
    وهو اشترى بمية نقطة
    يبقى انت عندك ميتين نقطة
    وهو عنده مية نقطة
    وهكذا
    هو كمان دخل حد من تحت عضويته والحد ده عمل مية نقطة ، يبقى انت كده عملتي 300 وهو ميتين والتالت مية ، وهكذا الا ما لانهاية
    طيب وبعدين عملنا نقط كتير ايه الي هيحصل ؟

اهتاخدي على مجموع نقاطك طول الشهر انت والاعضاء الي تبعك مكافات مالية شهرية بالاضافة الى التخفيض بتاع المنتجات بالشكل التالي :

مستوي 3%من 200 نقطة الي 599 نقطة
    المكافأة تتراوح بين12 جنيه الي 59 جنيه

-----------------------------------
    مستوي 6%من 600 نقطة الي 1199 نقطة
    المكافأة تتراوح بين75 جنيه الي 130 جنيه
    ------------------------------------
    مستوي 9%من 1200 نقطة الي 2399 نقطة
    المكافأة تتراوح بين150جنيه الي 350 جنيه
    ------------------------------------
    مستوي 12%من 2400 نقطة الي 3999 نقطة
    المكافأة تبدأ من450 جنيه
    -------------------------------------
    مستوي 15%من 4000 نقطة الي 6599نقطة
    المكافأة تبدأ من750 جنيه
    مستوي 18%من 6600 نقطة الي 9999 نقطة
    المكافأة تبدأ من1200 جنيه

مستوي 21 % تاخدي لقب دايركتور بداية من 10000 نقطة
    ودي بقى كلام كبير قوي قوي

وكمان الحاجه المهمه أن انا هقدم ليكم هديه زي هدية الشركة مني شخصيا علي النقط ال هتعملوها كل شهر

طيب عايزة تعملي عضوية ؟
    ابعتيلي اسمك ورقم تليفونك ورقم بطاقتك وعنوانك وانا اهبعتلك العضوية لحد عندك في البيت

او اتصلى بيا على التليفون ده0143776363

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 20, 2024 12:58 am